Patrick Hendriks & Friends

Live ‘Eigen werk’ met band.

Patrick Hendriks speelt zondag 12 mei 2019 om 16 uur met band op het buitenpodium bij het festival ‘Boer zoekt Band’.

Als zanger/gitarist van Patrick Hendriks & Friends, Three2go, RockSoc en Solo staat Patrick al decennia op de bühne. Verschillende producties, muziekcafés, het theater en festivals in binnen- en buitenland brachten hem naar een verscheidenheid van podia. Met covers, maar ook al zo'n twintig jaar deelt hij zijn eigen nummers.

De laatste jaren stond zijn eigen repertoire op een lager pitje. Tussen de maatschappelijke opdrachten en optredens door, duikt hij met wat gemêleerde muzikanten zo af en toe de studio In.

Hendriks wordt vergezeld door 'een eerlijke rockband met een stevige sound en een scala van vele muziekuren en -achtergronden'.

De vijfkoppige band bestaat naast Patrick zelf uit Frank Schurgers (gitaar), Twan van Hoof (basgitaar), Leroy van Balkom (drums) en Hanz Beekman (toetsen).