No More Poncho's

Britpop, IndieRock

Best kept secret 2016, het regende, het was koud en we zaten te wachten op wat later bleek een fantastisch optreden van Editors. “We” zijn Joost Borgonjen en ik. Dit was de dag dat ik al mijn principes over boord gooide. Altijd gezworen te hebben nooit covers te gaan spelen kwamen hier de eerste barsten. Dansbare rockmuziek maken was dan wel een vereiste. Meteen kwam Joost met de bandnaam “No more poncho’s”, een zaadje was geplant.

Boer zoekt band 2022, wat was het weer een fantastisch festival! Tijdens de evaluatie kwam de wens van Guido en Jeroen “we zouden het leuk vinden als iedereen uit de organisatie met een band optreed het is immers de laatste keer bij café den Boer”. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar het zaadje wat in 2016 geplant was begon te groeien. Joost Borgonjen (bas) was meteen aan boord en het kostte niet veel moeite om Joost Kurstjens (drums) Roel Denteneer(gitaar) Wouter van der Dennen(Toetsen) enthousiast te maken voor dit project.

Met muzikanten uit BOXRUBA, Lamb of Tofu, Dents ’n Friends, Kingston Lee, Milestones from the underground Scene en The Verne, is een fonkelnieuwe band ontstaan. No More Ponchos heeft voor ons het juiste recept van Britpop en IndieRock om het BZB publiek te trakteren op een geweldige afsluiter. Allen (voormalig) leden van de bands die al hebben bewezen BZB tot grote hoogtes te brengen. Zorg dat je op tijd binnen bent! O ja en “ik” ik ben Aart Habraken (zang)