Acoustic Groove

semi-akoestisch

Acoustic Groove is ontstaan vanuit de behoefte aan live muziek, op plaatsen waar een volledige grote band teveel is maar waar toch live een (muzikaal) feestje gemaakt moet kunnen worden. Acoustic Groove bestaat uit vier ervaren muzikanten die vanuit hun achtergrond een behoorlijke bagage aan popgeschiedenis meenemen. Dit geeft niet alleen een diversiteit aan nummers maar ook de mogelijkheid om tijdens een nummer te improviseren en ter plekke verzoeknummers te spelen. Hierdoor ontstaat een leuke interactie met het publiek.

Nummers worden op een eigen wijze met een verfrissende inslag geïnterpreteerd. Naast 'golden oldies' wordt ook het hedendaagse top 40 repertoire niet geschuwd.

Acoustic Groove speelt semi-akoestisch en hierdoor op een volume wat door u als opdrachtgever wordt bepaald, niet overheersend en onderdeel van het geheel. Maar gas geven kan ook zodat de voetjes al snel van de vloer zullen gaan. Acoustic Groove speelt zonder drummer, maar ritmisch voorzien van eigen percussie.

Acoustic Groove leent zich met name voor (grotere) recepties, bruiloften, diner dansants, bedrijfsfeesten (bedrijfsborrels) maar ook treft u ons op tuinfeesten, braderieën, terrassen en in kroegen/cafés.

Bezetting: Monique Verduijn (lead vocals, percussie), Marc van de Laar (gitarist, backing vocals), Marcel Dijkema (toetsen), Jeroen van Meersbergen (bas, percussie)

Let's Groove Tonight!